* Φανταστικός διάλογος φαμίλιας

Οποιαδήποτε ομοιότητα με πραγματικά γεγονότα είναι τυχαία.

  • Μάμα, θέλω να γίνω πολιτικός.

  • Δεν γίνεται αγόρι μου. Εξάλλου νομίζω δεν σου ταιριάζει. Μείνε στις εταιρείες μας.

  • Εβαρέθηκα τζιαμέ μάμα. Αφού τζιαμέ εν ούλλα αυτόματα τζιαι μονότονα. Εγώ θέλω να φκαίνω στη τηλεόραση, να κάμνω εγκαίνια, δεξιώσεις, πάρτυ. Άτε μάμα!

  • Είναι σκληρή και άχαρη δουλειά η πολιτική γιόκα μου. Θα κουραστείς και θα δυσκολευτείς.

  • Ίντα που λαλείς ρε μάμα. Ο αρφός μου μια χαρά τα καταφέρνει. Όι μόνον εν μέσα στη βουλή αλλά εν τζιαι πρόεδρος επιτροπής τζιαι ούλλη μέρα κανονίζει τζιαι τες δουλειές με τους συνεργάτες μας.

  • Μα ο παπάς του αδερφού σου ήταν πρόεδρος.

  • Ο παπάς μου εμένα ήταν παραπάνω που πρόεδρος. Άτε ρε μάμα, κανόνισε τίποτε, μεν κάμνεις διακρίσεις. Ασέν τζιαι δήμαρχος.

  • Να σου δώσω 5-6 εκατομυρία από αυτά που μας άφησε ο πατέρας σου και να αγοράσεις ότι θέλεις. Εντάξει;

  • Όι. Εν κανούν. Να πεις τζιαι τους φίλους μας, τζιαι τους παλιούς φίλους του παπά μου να πουν του κύριου Νίκου που θέλει να γίνει τζιαι πρόεδρος, να βοηθήσει. Ντάξει; Αφού συμφέρει μας ούλλους τούτον. Εννά χαρείς τζιαι ο παπάς μου που τζειπάνω.

  • Καλά γιε μου, ότι πεις.

Σχολιάστε

