*Είμαστε όλοι μετανάστες – Πρωτοβουλία Κατά του Ρατσισμού και της Ξενοφοβίας, Λεμεσός

 

 

Όχι στο Ρατσισμό και στην Ξενοφοβία

Με αφορμή τα γεγονότα που συνέβηκαν στην Λάρνακα στις 5/11 όπου φασίστηκες και εθνικιστικές οργανώσεις, με τις πλάτες βουλευτών και αστυνομίας επιτέθηκαν στο αντιρατσιστικό φεστιβάλ που διοργάνωνε η ΚΙΣΑ.

Τον τελευταίο καιρό, εν μέσω οικονομικής κρίσης, κινήσεις για την επίλυση του κυπριακού ζητήματος, φασίστες και εθνικιστές, με την ανοχή – συνενοχή της αστυνομίας, των ομοϊδεατών βουλευτών τους και με τη βοήθεια από τα φερόμενα τους ΜΜΕ επιμένουν να προβάλλουν το ζήτημα της μετανάστευσης ως το μεγαλύτερο πρόβλημα, αποπλανώντας τα βλέμματα της κοινωνίας από τα αληθινά προβλήματα.

Εδώ και καιρό γίνεται προσπάθεια επικράτησης του ρατσισμού και της ξενοφοβίας, με την ενδυνάμωση των ακροδεξιών συμμοριών/ οργανώσεων μίσους και εντέλει τη νομιμοποίηση τους στις συνειδήσεις των ανθρώπων.

Από την άλλη τα αφεντικά και οι εταιρίες επιβάλλουν τον εργασιακό μεσαίωνα, αντιλαμβάνονται το εργασιακό δυναμικό ως αντικείμενο υλοποίησης των σιχαμερών τους σχεδίων με όσο το δυνατόν χαμηλότερο κόστος. Έτσι οι μετανάστες ως το πιο ευάλωτο κοινωνικό κομμάτι που είναι, γίνονται μεζεδάκι στις αδηφάγες ορέξεις των αφεντικών για κέρδη, σεξουαλικές ικανοποιήσεις, επίδειξη ανδρισμού. Χρησιμοποιούνται στους πιο επισφαλείς και επικινδύνους τομείς της εργασιακής εκμετάλλευσης, σε συνθήκες δουλείας, εξευτελισμού και υποβάθμισης της ανθρώπινης υπόστασης.

Επειδή κατανοούμε πως οι μετανάστες είναι τα εξιλαστήρια θύματα στην κρίση του πολιτικού και οικονομικού συστήματος σε όλο τον κόσμο.
Επειδή αναγνωρίζουμε πως τα αληθινά προβλήματα δεν προκαλούνται από ανθρώπους με σκουρόχρωμη επιδερμίδα και φθαρμένα ρούχα αλλά από μεγάλες κοιλιές με γραβάτες και υπέρογκους τραπεζικούς λογαριασμούς.

Επειδή κανένας άνθρωπος δεν είναι λαθραίος,

Στεκόμαστε αλληλέγγυοι στον αγώνα των μεταναστών για ζωή και αξιοπρέπεια και επειδή δεν έχουμε τίποτα να μας χωρίζει αλλά αντίθετα μας ενώνει o τόπος και η ανάγκη για μια καλύτερη κοινωνία και ποιότητα ζωής μακριά από φασίστες και εξάρσεις μίσους.

Πρωτοβουλία κατά του Ρατσισμού και της Ξενοφοβίας, Λεμεσός

http://antiratsistiki.wordpress.com/

Advertisements

One thought on “*Είμαστε όλοι μετανάστες – Πρωτοβουλία Κατά του Ρατσισμού και της Ξενοφοβίας, Λεμεσός

  1. falies 20/11/2010 στο 2:13 ΜΜ

    παρέμβαση του λινοπάμπακου όπως εκυκλοφόρησεν με ήμεηλ
    ……………………………………..
    Η συζητηση για το τι εγινε στην λαρνακα στις 5/11 εστιαζεται συνηθως στις προθεσεις – αν οι φασιστες ειχαν στοχο ετσι τζαι αλλοιως να επιτεθουν η αναποδα αν οι αντιρατσιστες ειχαν προθεση να τους εμποδισουν ετσι τζαι αλλοιως.
    Αμα αφαιρεσουμε τις προθεσεις μεινισκει το γεγονος – η τα γεγονοτα. …
    διοτι νομιζω οτι εν ηταν ενα γεγονος αλλα μια σειρα που γεγονοτα.

    Οι προθεσεις….
    Στην αρχην υπηρχαν 2 ξεκαθαρες προθεσεις:
     Μια συνομοταξια ομαδουων που κινειται στον χωρο της ακροδεξιας αποφασιζει να καμει μια πορεια εναντια στην μετανστευση…κρυφκεται λλιον πισω που την λαθρομεταναστευση, αλλα ο τονος εν σαφως εστιασμενος σε ενα ειδος αντι-ανατολιτικου, αντι-μουσουλαμανικου φανατισμου, εκτος τοπου τζαι χρονου..η μεγαλη πλειοψηφια των μεταναστων εν ασπροι χριστιανοι [ευρωπαιοι] η βουδιστες [σριλανκεζοι] η μη-δυτικοι χριστιανοι [λ.χ. φιλιπενεζοι] ….. ενεν μουσουλαμανοι..αλλα ο αχταρμας των μουσουλμανων με το κυπριακο κλπ, δημιουργα μιαν εν δυναμει υστερια για ενα μερος του κοινου που θελει να το παιξει τζαι εθνικοφροσυνη τζαι…γενικως..»κατι μου φταιει, εν ο γειτονας»…
    Που την αλλη υπηρχε η θεση για υπερασπσιη των μεταναστων – η οποια ηταν σαφως επισης ετεροκλητη..που τους αναρχικους ως τους φιλελευθερους κλπ…που μπροστα στην προσπαθεια νομιμοποιησης της ρατσιστικης υστεριας αντιπαραβαλε ενα φεστιβαλ..
    μιαν εναλλακτικη πρακτικη..η οποια αναδυεται εντονα..ηταν στο street parade  στην λευκωσια πριν λλιες εφτομαδες…τζαι στην κουβεντα που εγινεν στην λεμεσο υστερα που τα γεγονοτα εφανουνταν οι 2 τασεις: η μια για αντιπαραθεση στο δρομο, η οποια ομως εσυνοδευκετουν που μιαν αλλη πρακτικη,  παραλλληλη η τζαι εν μερει αποκλινουσα, την ιδεα του εναλλακτικου που λειτουργα σαν ντε φκατο παραδειγμα..χαρας..»θετικης ενεργειας» συνυπαρξης..διεκδικησης ζωης απεναντι στην βλακεια…τζαι την νευρωση…

    Η αντιπαραθεση ηταν μαλλον αναποφευκτη..οπως τζαι η υποκρισια της τοπικης αστυνομιας..
    Αν εξεκινουσαν οι φασιστες την πορεια χωρις ρατσιστικα συνθηματα, σαν αναγνωριση οτι υπηρχαν τζιαμαι αθρωποι «ξενοι», τζαι αρα το συνθημα «εξω οι ξενοι» θα εβιωνετουν σαν απειλη, τοτε προφανως μπορει μερικοι να εθελαν να πασιν να σταθουν στο δρομο, αλλα εν θα εσυναετουν κοσμος..ο παρεας μου ο Μ. που ηταν τζιαμαι λαλει μου «υπηρχεν κατι αυθορμητο στην αντιδραση του κοσμου»…Μιας μεριδας του κοσμου που το φεστιβαλ…
    Εβιωσαν μιαν προκληση..
    Μια πορεια μισους που οικοδμηθηκε με ταυτισεις τζαι μετατοπισεις ψεματων για ηλιθιους [αλλην δουλεια εν εσιει η τουρκια, ρε κουλια που να καμνει τραφικιγκ λαθρομεταναστες στην κυπρο], ηταν λογικο να οδηγησει στο να  φκαλουν μερικοι τον νου τους περιπατο..
    Ενας βουλευτης ιντα που γυρευκει μπροστα που το συνθημα «εξω οι ξενοι»;..εν εσιει οικιακη βοηθα ο κουλιας; ποιος νομιζει θα τον γηροκομησει;..φυσικα θα πιανει συνταξη που εμας αλλα μαλλον θα ελπιζει σε καποιαν/καποιον ξενο να τον προσεχει/βοηθα..
    να το αθθυμασαι τουτο κ. ζαχαρια…

    Τα γεγονοτα: η διαφοροποιηση του φεστιβαλ τζαι η πρακτικη του οδοφραγματος των σωματων στο δρομο σαν πολιτικη ανυπακοη
    Το γεγονος  γυρω που το οποιο αναδυθηκαν οι πρακτικες, ηταν οτι εμφανιστηκαν 2 πολοι της κοινωνιας..ο ρατσιστικος τζαι ο εναλλακτικος-αντιφασιστικος…

    Τζαι τζηνοι που επηαν να σταματησουν τους φασιστες – γιατι επηαν κουρτισμενοι η γιατι εταραξαν τα νευρα τους με το θρασος να φωναζεται στο κεντρο μιας πολης με μεταναστες το «εξω οι ξενοι»- εν ηταν το εναλλακτικο φεστιβαλ – εκπροσωπουν μιαν αλλη παραδοση πολιτικης πρακτικης..στο φεστιβαλ οι βασικοι ομιλητες ηταν η καμιναρα της ε.ε. τζαι ο δημαρχος της λαρνακας..τζαι συγκροτηματα ξενων….στην ομαδα που εσταθηκεν στον δρομο εκυκλοφοραν [απο οτι ειδα που την τηλεοραση] ενα πανω τζαι μια μαυροκοκκινη αναρχικη σημαια..
    Αρμοζων..

    Τζαι δαμαι οφειλω να καμω μια παρεκτροη υπερασπισης, αν χρειαζεται δηλαδη, της αναρχικης θεσης για το «εν θα περασουν», τζαι την αναποφευκτη θεση οτι τζηνη η σημαια της ελευθεριας εν εσει τιποτε να απολογηθει γιατι εσταθηκεν στο δρομο..αν χρωστα κατι στην ιστορια ειναι το ιστορικο χιουμορ οτι οι αναρχικη σημαια υπερασπιστηκε τζηνο που επρεπε να καμει η αστυνομια του κρατους….
    Μια πορεια που ξεκινα με το «εξω οι ξενοι» παραβιαζει την διαταξη του συνταγματος οτι απαγορευκεται η καλιεργεια μισους…η αστυνομια μπορει να πει οτι εν δυσκολο να πιασεις καποιον που φωναζει..οκ ετσι τζαι λλοιως το θεμα εν τζαι εν οι συλληψεις – εδικαιουτουν να περασει μια πορεια διπλα που μια συγκεντρωση με μεταναστες τζαι να φωναζει «φυετε, εξω» κλπ; αλλα αφου ηταν τζιαμαι τζαι ενας βουλευτης εν οφειλεν η αστυνομια να του υποδειξει, τουλαχιστον, οτι ηταν προκληση τζαι  εστω νομοτυπα, παρανομια το συνθημα;
    Οξα οι εθνικιστες ως συνηθως εν ανωτεροι του νομου;
    Οξα ο κουλιας καλυφκει τζαι προνοιες του συνταγματος εκτος που το να υφαρπαζει ταφρους για οικοπεδα;
    Η αστυνομια εκτος που τους πολιτες, οφειλε να υπερασπιστει τζαι τους αλλους εκπροσωπους των θεσμων [εστω της εξουσιας] οπως η εκπροσωπος της ε.ε. τζαι ο δημαρχος…εκοψαν το συρμα την ωρα που εμιλαν η καμιναρα…η αστυνομια εν θεωρει οτι τουτο παραβιαζει το δικαιωμα λογου;
    αμα εναν ατομο, εκπροσωπος της ε.ε. [μπλα μπλα]  αντιμετωπιζεται ετσι, ινταλως αντιμετωπιζει η αστυνομια τον μεσο πολιτη;
    Αμα επιτεθηκαν οι τραμπουκοι της πορειας του κουλια, η αστυνομια γιατι εν επροστατευσεν τα μωρα;
    Αμα καποιος εσιει προβλημα με καποιον αλλο στο δρομο, δικαιουται να επιτεθει σε ανηλικους που θεωρει οτι εν φιλικοι προς τον αντιπαλο του για να εκδικηθει;
    Τουτον εν ορισμος του τραμπουκου με βαση το λεξικο…
    Το μπατσαριατο δακατω, στη σκαλα,, πως το παιζει δηλαδη;
    Εσει απειλες τζαι επιθεσεις που δικαιολογουνται διοτι τζηνος που ασκει βια εσιει παραπονο;
    Σε τουτην την νοοτροπια, που οπως ειπεν καποιος στην κουβεντα στην λεμεσο, εν μερος του πως εγινεν η αστυνομια υστερα που το 60, εμπηκεν απεναντι η μαυροκοκκινη σημαια..σαν οριο..σαν αμυνα της κοινωνιας…των πολιτων για τους φιλελευθερους, των προελταριων για τους μαρξιστες, των αθρωπων…

    Η αστυνομικη συγκαλυψη της βιας ενος φαντασιακου παρακρατους
    Η αστυνομια οϊ μονο εν επροστατευσεν τους θεσμους αλλα η τοπικη διευθυνση λαρνακας στην αναφορα της για τα γεγονοτα απεδειξε οτι εθελεν να συγκαλυψει τις παρανομιες…εστιασεν στο οτι η κισα εμετεφερεν το φεστιβαλ που την λεμεσο  τζαι ουτε φωνη ουτε ακροαση για την αποπειρα δολοφονιας ατομου..
    Να πουμεν/δεχτουμεν δαμαι οτι σαν εργαζομενοι οι αστυνομικοι, ηταν δισκπιρκασμενοι γιατι επρεπε να περεμβληθουν σε μιαν αντιπαραθεση..οκ…
    Τζαι σαφως αφου οι αλλοι ειχαν αδεια τζαι ειχαν μαζιν τους βουλευτη επρεπεν να προσπαθησουν να δουν πως θα γινει..ατε εν ηξερει ο τοπικος αστυνομικος το συνταγμα αμα αρκεψεν το «εξω οι ξενοι»…
    Αλλα η επιθεση με μασιερι στην τελικη αναφορα εν θεωρετιαι αδικημα πολλα πιο σοβαρο που το να σταθεις στο δρομο τζαι να μεν προχωρα ο αλλος;
    Εν εν επικινδυνο; Διοτι εν τζαι εστειλαν το οπως στες επιστολες «χαμηλης επικινδυνοτητας»..δαμαι εχρησιμοποιησαν το..
    Ουτε αναφορα..ουτε ερευνα..
    Καλαν την αστυνομικη διευθυνση λαρνακας γιατι την πκιερωνουμε;
    Για τα αμπελοπουλια καμνει την παπια στην παραβιαση του νομου που την βιομηχανια του αρχοντοχωριατισμου…
    Τωρα καμνει την παπια για αποπειρα δολοφονιας;
    Τζαι υποτιθεται εν να βασιστει σε τουτους αμα ενας μετανστης δεχτει επιθεση που το crowd  πισω που τον κουλια;

    Τωρα γιατι μου αθθυμιζει την τοπικη αστυνομια στην θεσσαλονικη στο εργο «Ζ» για την δολοφονια του λαμπρακη το 63;

    Το οτι μια εφτομαδα μετα ειχαμε αναπαρασταση στην λευκωσια με ομαδα τραμπουκων [αναμεσα στην κερκιδα του αποελ τζαι του ελαμ] ηταν φυσικο επακολουθο..
    Ο κουλιας θα απολογηθει γιατι ενθαρρυνει ενα κλιμα βιας;
    Πρεπει να δουμεν [τζαι ο ιδιος ο κουλιας αν δεν το καταλαβει] οτι η βια που κτιζεται στην καχυποψια του αλλου, του αγνωστου, του διαφορετικου εν εστιαζει σε κατι..εν τυφλη διοτι απλα ενθαρρυνει ενα μισος..τζαι ενας κυπραιος μπορει να εν επισης θυμα..διοτι ο ροκολος εν στραος τζαι νομιζει οτι αφου η αστυνομια εκαλυψεν την αθλιοτητα με τα μασιερκα τζαι ροπαλα στην σκαλα, γιατι να μεν το καμει τζαι με την περιοχη γυρον που το αποελ…
    τζαι θωρουν μια κυπραια νομιζουν εν κινεζα τζαι ετην επιθεση των ελληνοψυχων..
    Ακουεις κουλια ;

    Η ομαδα που εσταθηκεν στο δρομο στην λαρνακα εκαμνε μια πραξη πολιτικης ανυπακοης – γιατι εξερεν [υποθετεν αρχικα αλλα πρακτικα αποδεικτηκεν οτι εισιεν δικαιο] οτι η λογικη της πορειας ηταν ο εκφοβισμος..στην λευκωσια την περασμενη παρασκευη εν υπηρχε αντι-πορεια…αλλα καποιοι ενομιζαν οτι μπορουν να καμνουν οτι οι αλλοι στην σκαλα μπροστα στα μαθκια της αστυνομιας..τουτοι εκαμαν το εξω που το χιλτον…χωρις κοσμο να υπαρασπιστει τα θυματα…
    η αντι-πορεια στην λαρνακα εν απειλησεν..εδιεκδικαν να μεν παρελασει το μισος τζιαμαι..στο κεντρο της πολης…

    Αν η ελευθερια εν το δικαιωμα καθε αθρωπου να εκφραζεται τοτε εν μπορουν καποιοι να εμφανζιοτανι να απειλουν δημοσια καποιους που τους θεωρουν αδυναμους..
    τουτη εν η εξουσια ενος ατυπου [τζαι σαν φαντασιωση καποιων εστω] παρακρατους…Τζαι οπως η αστυνομια πρεπει να σεβεται τα δικαιωματα του πολιτη το ιδιο τζαι οι τραμπουκοι…
    Παντα εσκεφτουμουν οτι η πιο μεγαλη συνεισφορα του κληριδη στην κυπριακη ιστορια ηταν οτι εμαθεν την ακροδεξια να ψηφιζει αντι να πυροβολα για να γενει το δικο της..

    Η κοινωνια μπροστα στο σκανδαλο της αποκαλυψης του «γεγονοτος»
    Η κοινωνια αντιδρασε διχασμενη..η βια ενεν κατι που δεχεται ευκολα η κυπριακη κοινωνια υστερα που το 74..δαμαι ομως υπηρξε μια αντιπαραθεση τζαι οι ρατσιστες επαιξαν το για πρωτη φορα  θυματα..εν τους αφηκαν να περασουν..

    Νομιζω οτι ανεξαρτητα που το αν συφφωνει κανενας να γινει το μπλοκο κοντα στο φεστιβαλ η οϊ, η τελικη αντιπαραθεση εισεν θετικα στοιχεια για την κοινωνια…
    Κατ’ αρχην η αισθηση οτι μια ομαδα ενοιωσε την αναγκη να καμει κατι εν θετικο..δειχνει ενα δυναμισμο απεναντι στον φασισμο στο δρομο…
    Η πλειοψηφια των ακελικων τζαι των φιλελευθερων εδιαφωναν με το οδοφραγμα των σωματων στο δρομο..
    Αλλα, στον δημοσιο λογο [για χαρη του οποιου επηεν τζιαμαι ο κουλιας για να νομιμοποιησει την υστερια] ο φασισμος αναγκαστηκε να μετακινηθει σε αμυνα – να δηλωνει οτι ενεν εναντιον ουλλων των μεταναστων, οτι ενεν ρατσιστες [ουτε ο κρινος κ. ζαχαρια;] οτι εν εναντια στην βια..ιντα εθκειβασα τζαι ενα σχολιο νου τυπου που τζηνα τα χωρκα του εγκεφαλου, που επικαλειτουν την ανοχη παρακαλω για την πορεια του κουλια..
    Ωραια ..αμα οιεθνικσιτες επικαλουνται την ανοχη τζαι τον πλουραλισμο..τοτε εχουμε ενα ηγεμονικο πλαισιο στο οποιο τουλαχιστον ο τραμπουκισμος τζαι ο ρατσισμος ενεν αποδεκτα…

    Τζαι μια καλη κουβεντα για τον ομηρου..ενω ο αναστασιαδης εβουραν να καλυψει το ξεχειλωμα του κομματος που καποτε ελεγχε σαν» ηγετης» [ο μητσοπουλος που τα βερκα ως τον κουλια ακολουθει μια πορεια που η λεξη θλιψη εν αρκει – κοντεφκει την αθλιοτητα], ο ομηρου φαινεται να εσυναξεν τον βαρναβα, τζαι ετσι η εδεκ παρακαλω εφκηκεν με αντιρατσιστικη δηλωση…
    κατι εμασησεν τζαι η ιωαννα των οικολογων..
    ο καρογιαν ανακατωσεν καμποσα τζαι την αλλη ημερα το επισημο δηκο εκρατησεν αποστασεις που τον κουλια..
    οι ακελικοι ηταν ανακουφιστικοι…συγκριτικα..

    Η μεταναστευση σαν ιστορικο δεδομενο τζαι μερικες πιθανες αποσμενες συνεπεπειες του ρατσιστικου λογου
    Η μεταναστευση εν θεμα υπαρκτο τζαι εν λογικο να γινονται συζητησεις..οποιος ομως οδηγα την συζητηση στην επιθεση εναντια στους «ξενους», αναγκαστικα ανοιει μια πορτα της οποιας οι συνεπειες ενεν ουτε απλες ουτε αυτονοητες..αλλα για μιαν χωρα/κοινωνια που εζησεν το 74, πρεπει να εν ξεκαθαρες..
    Αν εχουμε κοντα στες 200,000 μεταναστες τζαι οι 100,000 εν κοινοτικοι, τοτε εν τουτοι που εν να εν ο στοχος αν λειτουργησει το συνθημα «πιανουν τες δουλειες μας»..διοτι οι 30-40,000 οικιακες βοηθοι τζαι οι αλλοι για χειρωναντικες εργασιες ενεν δουλειες τζαι μισθοι που θα πηαιναν οι κυπριαοι..ουτε οι παρανομοι που εν με την ψυσιη στο στομα ποτε εν να φυουν..εν οι ασπροι ευρωποιοι που κολλουν στο φαντασιακο τζαι το πρακτικο με τες «δουλειες» μας…τζαι οι ελληνες πολιτες λ.χ….Θελει πραγματικα κανενας να παιξει με τουτον;
    Το οτι καποιος εν το λαλει εν τζαι σημαινει τιποτε.. εννα ερτει να μας εβρει σαν κοινωνια, σαν αθελητη συνεπεια μιας πρακικης τζαι μιας ρητορικης…
    Αμα εξεκινησε λ.χ. το πρωτο μουρμουρητο ρατσισμου στα 90’ς παλε εξεκινησεν που τους «μαυρους» αλλα εκατεληξεν στους ποντιους..»αδελφους»κλπ..
    Ο ρατισμος εν τζαι καταλαβει που σημαιες…
    Τζαι οτι υπαρχουν απροσμενες συνεπειες επρεπε να εν σαφεστατο υστερα που το 74..

    Η πιο ξεκαθαρη υποκρισια αλλα τζαι αναποφευκτη συνεπεια εν το θεμα του εποικισμου – οπως λαλουν οι κουλιοπετροι [α ρε πετρο ποιητη σε τι ξεφτιλα εππεσες..εν εσιει πατο;]….τουτοι εν θελουν λυση..τζαι ειπαν να ανακατωσουν λλιον κετσαπ απορριπτισμου με το ρατσισμο κλπ..
    Αν δεν λυθει το κυπριακο, ομως, το μεταναστευτικο σαν απλο οικονομικο δεδομενο οϊ συνομωσιες τζαι μαλακιες] ρευμα στην βορεια κυπρο εν να αλλαξει τα δεδομενα..ποιος ομως αγωνιζεται να μεν λυθει για να μπει οριο στα βορεια συνορα;
    Ο κουλιας..
    Ο οποιος ταυτοχρονα λαλει «κινδυνος»..
    Τζηνο που κατασκευαζει η πολιτικη του στο κυπριακο [την ανεξελεκτη μεταναστευση στη βορεια κυπρο] προβαλει την στην υστερικη παρασταση του δημοσιου λογου σαν κινδυνο για να εσιει κατι να διαχειριζεται τζαι να πιανει εξτρα συνταξεις…
    Οι απροσμενες συνεπειες…

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s