* Πόλη και Δημόσιος Χώρος: Παρουσίαση – Προβολή – Συζήτηση στο Φεστιβάλ της Oδού Θησέως

Ο δημόσιος χώρος τείνει να θεωρείται περισσότερο ως ένας χώρος μετάβασης από το ένα μέρος στο άλλο παρά ως χώρος κατοίκησης…..

 
 
Τι είναι δημόσιος χώρος;
Τι ιδιωτικός;
Πού κατοικούμε;
Τι δικαιούνται να χρησιμοποιούν γυναίκες-άντρες-παιδιά, ντόπιοι και «άλλοι» σε μια πόλη και ποιοι το ορίζουν;
Ποιους τρόπους έχουν οι κάτοικοι στη διάθεσή τους για να ορίσουν το χώρο τους;
Όταν λέμε αλλαγή σε μια πόλη τι ακριβώς εννοούμε;
Τι είδους χώρους θέλουμε για τις πόλεις μας;
  
 
Μια παρουσίαση-προβολή-συζήτηση για την πόλη και το δημόσιο χώρο
στο Φεστιβάλ της Οδού Θησέως
από τις Φάλιες :Ομάδα Εντός και Εκτός Δικτύου/Εναλλακτικά Μedia
 
Παράλληλα, σας καλούμε να δώσετε τη γνώμη σας σε πέντε δηλώσεις για το γκραφίτι …. «στους γύρω τοίχους»
 
Το Σάββατο, 8 Μαΐου στις 8μ.μ.
στο χώρο στάθμευσης επί της Οδού Θησέως
(στο ύψος περίπου του αριθμού 56)
Advertisements

2 thoughts on “* Πόλη και Δημόσιος Χώρος: Παρουσίαση – Προβολή – Συζήτηση στο Φεστιβάλ της Oδού Θησέως

  1. Βασικά δημόσιος χώρος δέν υπάρχει κάτω απο αυτής της μορφής τα καθεστώτα, γιατί το κράτος μέσω των επεμβάσεων και επιχειρηματικών παρεμβάσεων του, αναπλάσεων κ.λ.π. ως επι τω πλείστων, αυτομάτως τόν καθιστά μή κοινόχρησστο και μη δημόσιο.

    ΑΝΑΠΛΑΣΗ «ΦΑΡΑΩΝΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ» ΣΤΟ ΔΑΣΙΚΟ – ΙΣΤΟΡΙΚΟ – ΜΝΗΜΕΙΑΚΟ

    ΠΕΔΙΟ του ΑΡΕΩΣ

    ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ

    Το 2008 η Υπερνομαρχία Αθηνών – Πειραιώς εξέδωσε « Τοπογραφικό και Φυτοτεχνικό
    Σχέδιο » στο πλαίσιο φακέλου της Μελέτης Αναπλάσεως του Πεδίου του Άρεως, προϋπολογισμού 9.150.000,- € στο οποίο μέσω πολλαπλών αδιευκρίνηστων χρωματισμών αποτυπώνονται «Γκρίζες Ζώνες» Σκληρές Επιφάνειες με διάστρωση δομικών υλικών καθώς και οικοδομικές εργασίες. Ακολούθως αρχικά ανευ επίσημων αδειών άρχισαν οι εργασίες, οι οποίες συνεχίζονται μέχρι σήμερα, εν έτη 2010-11, με το Πεδίο του Άρεως κλειστό και περιφραγμένο με επικάλυψη «λινάτσας» στο μεγαλύτερο μέρος του «λόγω έργων», εδώ και τρία έτη.
    Ο βασικός νόμος περί Δημοσίων Έργων, Ν. 1418/84, άρθρο 1 παρ. 1 αναφέρει: «Τα δημόσια έργα είναι έργα υποδομής της χώρας που καλύπτουν βασικές ανάγκες του κοινωνικού συνόλου, συμβάλλουν στην ασφάλεια της χώρας και αποσκοπούν στην βελτίωση της ποιότητας ζωής του λαού».

    Στην παρ. 4 «για την εκπλήρωση των επιδιωκόμενων στόχων στον τομέα των δημοσίων έργων οι διατάξεις του νόμου αυτού αποσκοπούν να καθιερώσουν τον κοινωνικό έλεγχο…θεσμοθετημένη συμμετοχή στις σχετικές διαδικασίες των ΟΤΑ και άλλων μαζικών φορέων….»

    Το άρθρο 3 παρ. δ αναφέρει ότι ο κοινωνικός έλεγχος…. «εξασφαλίζει ιδιαίτερα την διαφάνεια των διαδικασιών, την τήρηση του σχεδιασμού και εφαρμογής της μελέτης, την τήρηση του χρονοδιαγράμματος κατασκευής, την παρακολούθηση του κόστους του έργου, την αιτιολογημένη αποδοχή ενδεχόμενων τροποποιήσεων «Και τελικώς και ουσιαστικότερα την προστασία του περιβάλλοντος».
    Δηλαδή, κάθε επέμβαση Σχεδιασμού και Υλοποίησης θα πρέπει να λαμβάνει υπόψη τις κείμενες διατάξεις.

    Σχετικά με τα διαλαμβανόμενα το Συμβούλιο της Επικρατείας, ο Συνήγορος του Πολίτη, η Γενική Διεύθυνση Δασών Αθηνών, η Διεύθυνση Δασών του Υπουργείου Γεωργικής Ανάπτυξης, το ΥΠΕΧΩΔΕ, ο Γενικός Επιθεωρητής Δημόσιας Διοίκησης γραπτώς απεφάνθησαν οτι το Νομικό καθεστώς του Πάρκου μας ειναι δασικό. Συγχρόνως εχουν χαρακτηριστεί ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ορισμένες προϋπάρχουσες κατασκευές. Νομικοί κύκλοι εχουν αποδώσει χρειά αυθαιρεσίας και σε πολλά αλλα «Status quo» του πάρκου μας, οικολόγοι δε επίσης κάνουν εκκληση εχοντας σοβαρές λύσεις και προτάσεις για εναν απο τους ελάχιστους κεντρικούς εναπομείναντες πνεύμονες πρασίνου των Αθηνών, ενόψει δε της συνένωσης των Δήμων του Λεκανοπεδίου της Αττικής καθίσταται πιο απλοποιημένη η διαδικασία δημιουργίας Ελεύθερων Χώρων πάρκων και αλσών κ.λ.π. τοιουτοτρόπως Δρομίσκοι, πάροδοι, τσιμεντένιες πλατείες -πλατώματα, ογκώδεις γούρνες και υδάτινα κανάλια, διάσπαρτες σκάφες απο μπετόν, θέατρο Αλίκη, περίβολος Green Park & , κτιρίου Άλσους – Οικονομίδη, ογκώδη αυθαίρετα κτίσματα Πανελληνίου & αυθαίρετα βοηθητικά κτίσματα του Ι.Ναού των Ταξιαρχών, επεμβάσεις στο λόφο Φινόπουλου του Π.Α, προσδίδουν μιά εντελώς μεταλλαγμένη προς το χείριστον εικόνα απο αυτήν που θα επρεπε να υπάρχει Δηλαδή………. την ΔΑΣΙΚΗ.

    Οι ακούραστες χρονοβόρες και ανιδιοτελείς προσπάθειές μας για δημοσιοποίηση των παρανομιών που λαμβάνουν χώρα στον μεγαλύτερο κεντρικό αστικό πνεύμονα, είχαν ως αποτέλεσμα να υποβάλει η Υπερνομαρχία μήνυση εναντίον μας, την οποία όμως απέσυρε λόγο αβάσιμων στοιχείων, κατηγοριών και αντίδρασης μας.

    Οι αρμόδιες υπηρεσίες ατυχώς όμως, τις περισσότερες φορές καθυστερούν να απαντήσουν σε έγγραφα, επικεντρώνονται σε αναλύσεις της νομοθεσίας, αναλίσκονται σε αντιφάσεις και δεν συγκεκριμενοποιούν το πρακτέον και το «δια ταύτα».

    Σημειώνουμε ότι κατόπιν αλεπάλληλων αναβολών, εκκρεμεί δίκη στο 5Ο Τμήμα του Συμβουλίου της Επικρατείας εντός του 2011, αλλά εως τότε η δρομολογημένη «Ανάπλαση» ατυχώς θα έχει επιτελεσθεί, η δασική υπόσταση του Πεδίο του Άρεως θα έχει σημαντικά συρρικνωθεί και πρός όφελος…………. οχι φυσικά του Δημοσίου συμφέροντος και του απλού Αθηναίου φορολογούμενου πολίτη.

    Παρ’ όλα αυτά, η υπερνομαρχία μέσω του εργολάβου της, συνεχίζει απτόητη το « έργο » και μάλιστα προ-χώρησε σε επιχωματώσεις οικοδομικών έργων, αντικαταστάσεις μαρμάρινων κρασπεδορύθρων και στύλων φωτισμού με υλικά υποδεέστερης αξ’ιας για αδιευκρίνιστους λόγους. Στο blog μας http://kyameftopedioareos.blogspot.com
    έχουμε αποτυπώσει, εν μέσω σχολίων, ψηφιακά και φωτογραφικά μέρος των φαραωνικών έργων της ανάπλασης’.
    Το έγγραφο 775/7-04-08 της Δνσης Δασών Αθηνών αναφέρει : “ Σύμφωνα με τους ισχύοντες νόμους και τη σχετική νομολογία, δεν ειναι επιτρεπτή η αλλαγή χρήσης και καμία επέμβαση στο ανωτέρω «Δάσος-Αλσος» παρά μόνο η εκτέλεση εργων ανάπτυξης, εμπλουτισμού και διατήρησης της βλάστησης και σχετικά εργα προστασίας του εδάφους¨.
    Το Υπ. Γεωργικής Ανάπτυξης απεφάνθη ότι « πάσα σφράγιση εδάφους από δομικά υλικά καταστρέφει «το εδαφικό πορώδες προκαλώντας συμπίεση και ασφυκτικές συνθήκες με συνέπεια την βλάβη – ζημία του ριζικού συστήματος και του πρασίνου», την δασικότητα, την αειφορία και τον προορισμό του Πεδίου του Άρεως», αναμφίβολα παραβιάζοντας τις αρχές και οδηγίες του Κοινοτικού Δικαίου του Περιβάλλοντος, της Δασικής Νομοθεσίας και των βασικών άρθρων του Συντάγματος. Αρχιτέκτονες, δασολόγοι, γεωπόνοι διαπιστώνουν ότι σύμφωνα με την «Φυτοτεχνική Ανάπλαση» και βάση Αναλυτικών Επιμετρήσεων, 60 δασικά στρέμματα παραχωρούνται για έργα μπετόν ( εκτιμητικά 5,5 – 6,000 κυβ.μ ) και μαρμαροστρώσεων.
    Η υπερνομαρχία ισχυρίζεται οτι της χορηγήθηκαν Αδειες για τα εκτελούμενα εργα της από την Πολεοδομία, ενώ διαθέτει ΜΟΝΟΝ άδεια για ράμπα ΑΜΕΑ και αντιπλημυρικά εργα στον περίβολο του Green Park καθώς και ανακαίνιση του κτ. Αλσους εντός του Π.Α και ΑΥΤΑ ΜΟΝΟΝ. Αλλωστε ειναι εις άπαντες γνωστόν, οτι για δασικές εκτάσεις αρμόδιοι για την χορήγηση άδειας κατασκευών ειναι οι δασικές υπηρεσίες δηλ. ο Δασάρχης και η Δνση Δασών του Υπουργείου Γεωργίας.

    Γνωρίζουμε επιπροσθέτως οτι απο ανέκαθεν στην Ελλάδα ισχύει η ρήση ενός γνωστού πολιτικού, ότι «η οικοδομή είναι η ατμάμαξα της οικονομίας μας», απόφθευγμα το οποίο επί δεκαετίες σφράγισε την αυθαίρετη και αδάμαστη δόμηση και την διαφθορά σε οργανισμούς του Δημοσίου (πολεοδομίες, Τοπική Αυτοδιοίκηση).
    Ευελπιστούμε ο κανόνας αυτός σύντομα να καταρριφθεί σύμφωνα και με την καθολική απαίτηση του λαού και τις εξαγγελίες της Κυβέρνησης.

    ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΩΣ οι κάτοικοι

    Γεώργιος Παρασχάκης Δικαστικός Επιμελητής

    Μαρκαράς Πολύκαρπος Αρχ.Μ.ΕΔΕ.Παν.Ρώμης Πειραιώς ΕΜΠ
    Τεχν.Δνση Μελετών ΓΓΑ ΥΠΠΟ
    http://kyameftopedioareos.blogspot.com
    http://expaganus.wordpress.com/2009/06/11/pedio-arews

  2. ΗΜΙΤΕΛΗΣ παράδοση-παραλαβή ΦΑΡΑΩΝΙΚΗΣ-ΔΑΠΑΝΗΡΗΣ ΑΝΑΠΛΑΣΗΣ

    Τι ποσοστό απορρόφησης κοινοτικών-εθνικών κονδυλίων {προυπολογισμού 9,150-10.000.000 ευρώ} για την ΗΜΙΤΕΛΗ ΑΝΑΠΛΑΣΗ.?

    Ποία παράδοση-παραλαβή της εργοληπτικής ημιτελούς Αναπλάσεως?

    400.000 ευρώ για αποκατάσταση φθορών στη Πλατ.Πρωτομαγιάς του Π.Α ?

    Δημοσιευθέν.Άρθρο ΤΕΕ 2604.18/10/10 εις τα ¨επωνύμως¨

    ΑΝΑΠΛΑΣΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ στο ΠΕΔΙΟΝ του ΑΡΕΩΣ των ΑΘΗΝΩΝ

    ¨Απάντηση των κατοίκων σε άρθρο της κας Υπερνομάρχου Μπέη δημοσιευθέν την 9/6/08 στο υπ.αρ.69 Δελτίο των Μηχανικών του ΤΕΕ, με τίτλο: «Το ιστορικό πάρκο της Αθήνας ξαναγεννιέται και περι αποκαταστάσεως της αληθείας» ως αναφέρεται¨.

    Κατόπιν 2 – 3 ετών καθυστερήσεων και αναρίθμητων, αναπάντητων υποβληθέντων εγγράφων στους εμπλεκόμενους φορείς και υπηρεσίες του δημοσίου, και αντικρίζοντας το τελευταίως να κακοποιείται και οι πολυπόθητες αναδασώσεις – δασικές αναπλάσεις όχι μόνον να καθυστερούν αλλά και να έχουν μεταμορφωθεί σε οικοδομικές επεμβάσεις, αποφασίσαμε να απαντήσουμε. Δεδομένου ότι η κα Υπερνομάρχης ευθέως και ονομαστικά μας έχει κατηγορήσει, διερωτόμεθα εάν ευθυνόμαστε εμείς για την καθυστέρηση των εκτελούμενων έργων της Αναπλάσεως, αφου είναι γνωστό ¨τοις πάσι¨ότι ούτε κι αν αίτηση-εξώδικο στα αρμόδια Δικαστήρια έχουμε υποβάλλει.

    Τοιουτοτρόπως ας επικεντρωθούμε στις σχετικές δηλώσεις της προέδρου της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Αθηνών – Πειραιώς κας Μπέη:
    1. Το συνολικό έργο είναι αποτέλεσμα διεθνούς ανοικτού διαγωνισμού, ακολουθεί το χρονοδιάγραμμα και εκτελείται σε διαδοχικές φάσεις.
    2. Η συντριπτική πλειοψηφία των χρηστών του πάρκου δείχνει κατανόηση και μεγάλο μέρος του πάρκου ειναι προσβάσιμο και λειτουργικό.
    3. Εξασφαλίζεται η ασφάλεια των πολιτών και το έργο υλοποιείται γρήγορα και με τους κανόνες ασφαλείας.
    4. Η αρχιτεκτονική μελέτη ακολούθησε τις αρχές – οδηγίες προμελέτης των τεχνικών υπηρεσιών της Υπερνομαρχίας με γνώμονα την διατήρηση της φυσιογνωμίας του πάρκου.
    5. Δεν προσθέτουμε ούτε ενα κυβικό μέτρο τσιμέντο, δεν καταστρέφουμε την υπάρχουσα βλάστηση.
    6. Κανένα δένδρο δεν κόπηκε ποτέ.
    7. Δεν αλλοιώνουμε τις υπάρχουσες διαδρομές.
    8. Συντηρούμε την υπάρχουσα βλάστηση.
    9. Φωτίζουμε το σύνολο του πάρκου.
    10. Αντικαθιστούμε την άσφαλτο με υλικά φιλικά προς το περιβάλλον.
    11. Τα χρήματα του φορολογούμενου Έλληνα τα αξιοποιούμε.
    12. Θα διασφαλίσουμε την διατήρηση του πάρκου μετά την ολοκλήρωση του.
    13. Ο σεβασμός στην Ιστορία, η περιβαλλοντική ευαισθησία και η χρηστικότητα είναι αξίες που ακολουθούν την Ανάπλαση του Πεδίου του Αρεως.

    Απαντήσεις – Αποσαφηνήσεις
    1. -Εφόσον πραγματοποιήθηκε Διεθνής διαγωνισμός, θα έπρεπε ως οφείλετε να αναρτάται στίς κεντρικές πινακίδες του έργου.
    ( ως είθισται και σε άλλα αντίστοιχα έργα π.χ ΜΕΤΡΟ – Μουσείο Ακροπόλεως κ.λ.π ). Μολονότι έχουμε επισημάνει αποκλίσεις από τα επίσημα σχέδια της Μελέτης Εφαρμογής, άν πράγματι το συγκεκριμένο Δημόσιο έργο { 9.150.000 $ευρώ/2006 }ακολουθούσε το Χρονοδιάγραμμα, θα είχε ήδη τώρα ολοκληρωθεί και προφανώς καλότεχνα.
    2. -Αναφέρεται ότι η συντριπτική πλειοψηφία δείχνει κατανόηση;; Τότε πως εξηγείται κάτοικοι – θαμώνες και επιφανείς καθηγητές Πανεπιστημίων – Νομικοί, εκφράζουν εδώ και ένα έτος τα περί του αντιθέτου ;; Εάν ήταν προσβάσιμο – λειτουργικό, θα παρέχετο η δυνατότητα στούς κατοίκους των όμορων συνοικιών να το διασχίζουν ανενόχλητα.
    3. – Αναρωτιόμαστε για τί είδους ασφάλεια μπορούμε να ομιλούμε όταν διάσπαρτες είναι οι ανηρτημένες απαγορευτικές πινακίδες και σε μεγάλο μέρος της έκτασης υπάρχουν μέχρι τη σήμερον ανοιγμένα ορύγματα. Απο οικολογικής απόψεως για ποίαν ασφάλεια μπορούμε να ομιλούμε, αφου σαφώς έχει υποβιβαστεί η ποιότητα του αέρα που αναπνέουμε , λόγω της σταδιακής εξαφάνισης της δασοκαλύψεως και της εκτεταμένης Σφράγισης γης – Συμπίεσης απο Δομικά υλικά. Δομικά υλικά που λόγω της υψηλής θερμοαγωγιμότητας – θερμοχωρητικότητας θα μετατρέπουν το πάρκο σε… «θερμοφόρα». Συγχρόνως διαφαίνεται ότι κινδυνεύει άμεσα η ασφάλεια – Δημόσια υγεία των πολιτών – χρηστών απο την προκληθείσα ολισθηρότητα και θάμβωση των μαρμάρινων επιφανειών. Πώς η συγκεκριμένη εργολαβία εκτελείται με ταχείς ρυθμούς αφού επι τριετίαν εκτελούνται εργασίες αποκλειστικά χωματουργικές – οικοδομικές και όχι φυτοτεχνικές;;
    ( αρχείο ψηφιακών φωτό ).
    4. – Με γνώμονα τις κατευθυντήριες οδηγίες της Υπερνομαρχίας αναρωτιόμαστε, πώς επιτυγχάνεται να διατηρείται η φυσιογνωμία ενός δασικού – αναδασωτέου πάρκου μετά την εκτεταμένη σφράγιση γής & διάστρωση με δομικά υλικά εκτιμούμενου «υπερσυμβατικού-υπερδιαστασιολογημένου» όγκου 5,5 – 6,000 κυβ.μέτρων;;
    5. – Ο όγκος των δομικών υλικών ήταν αποτυπωμένος εδώ και τρία χρόνια πάνω στα Τοπογραφικά & Φυτοτεχνικά σχέδια της Αναπλάσεως 2008, ¨γνωστά τοις πάσι¨. Σκυροδετήσεις τοιχίων – μαρμαροστρώσεις πραγματοποιούνται μέχρι και των ημερών μας πρός αποκλεισμό της Κοινοχρησίας του Δασικού προαύλιου χώρου του Green Park.
    6. – Η απάντηση δίδεται με το έγγραφο του Δασάρχη της Περιφέρειας Αττικής με αρ.πρωτ.1086/27-5-2008 που πιστοποιεί κοπή δένδρων στο Π.Α.
    7. – Οχι μόνο αλλοιώθηκαν οι υπάρχουσες διαδρομές ( οι οποίες σύμφωνα με το 1595/4/7/08 έγγραφο του αρχείου του Δασάρχη απο συστάσεως του Π.Α κατασκευάστηκαν άνευ αδείας και είς βάρος της δασικότητας ), αλλά δημιουργήθηκαν και νέες. Πιστοποιούμε επιπλέον την πρωτοφανή Αλλοίωση – Μείωση του Κοινόχρηστου Ισοζυγίου του συγκεκριμένου Ελεύθερου χώρου είς βάρος πάντα του Κοινόχρηστου δασικού κατά παρέκλιση, ενδεικτικά των αποφάσεων ΣτΕ 866/2001 – 2242/1994 – 1976/1991 – 10/1998 Ολομελείας – 1159/1988 και 2587/1992.
    8. – Μολονότι ο συγκεκριμένος πνεύμονας πρασίνου χρήζει υποχρεωτικής αναδασώσεως, ποία ουσιαστική συντήρηση πραγματοποιείται;;
    9. – Η δημιουργηθείσα φωτορύπανση εντός των νησίδων θα έχει αναπόφευκτα επιπτώσεις στη διατάραξη της χλωρίδας – πανίδας του συνόλου της δασικής έκτασης.
    10. – Αδυνατούμε να εντοπίσουμε ¨φιλικά υλικά προς το περιβάλλον¨. Αντιθέτως αυτό που «ιδίοις όμμασι» επιβεβαιώνεται, σε διάσταση δηλώσεων στα ΜΜΕ, είναι η αντικατάσταση του ασφαλτοτάπητα με εκτεταμένη διάστρωση μαρμαροκυβόλιθων που καταλήγουν σε δίκτυο ομβρίων με πολλαπλά φρεάτια……ΜΟΛΟΝΟΤΙ όπως είχαμε δηλώσει και στα κοινοποιηθέντα έγγραφα μας, εδώ και ένα έτος: Η ¨ΔΑΣΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ¨ ΑΠΟΣΤΡΑΓΓΙΖΕΙ ΑΠΟ ΜΟΝΗ ΤΗΣ ΤΑ ΒΡΟΧΙΝΑ – ΟΜΒΡΙΑ ΥΔΑΤΑ ΑΥΤΟΠΟΤΙΖΟΜΕΝΗ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ.
    11. – Τα χρήματα του ¨φορολογούμενου χρήστη¨ δεν αξιοποιήθηκαν με οικολογικό τρόπο, καθ’ ότι δαπανήθηκαν για δρόμους – δρομίσκους, ογκώδεις δεξαμενές, ράμπες, τοιχία, κανάλια μπετόν, τα οποία διανοίχτηκαν σε σημεία που ήσαν από ανέκαθεν δασικά και φυτευμένα.
    12. – Δεν κατανοούμε την συγκεκριμένη δήλωση «περί διατηρήσεως και διασφαλίσεως του πάρκου μετά την ανάπλαση». Αντιθέτως έχουμε να δηλώσουμε, ότι ο ρόλος της Υπερνομαρχίας, που ούτως ή άλλως καταργείται, ως Ο.Τ.Α ούσα και ως εκπρόσωπος του Κράτους είναι δεσμευτικός, καθ΄ότι σύμφωνα με τα άρθρα 24 – 25 του Συντάγματος, αναφέρεται ότι το Κράτος έχει την πάγια υποχρέωση να προστατεύει το φυσικό κεφάλαιο στα πλαίσια των αρχών της βιωσιμότητας (αειφορίας ). Τούτο όμως πώς θα επιτευχθεί αφού δεν προβλέπονται μόνιμοι υπάλληλοι ( κηπουροί, φύλακες );; Πως θα συντηρείται – διατηρείται, αφού η δασικότητα έχει υποστεί ανεπανόρθωτη συρρίκνωση, βλάβη – ζημία και μέσω τίνος προυπολογισμού αφού η υπάρχουσα πολιτική είναι λιτότης;; Και σύμφωνα με επισημάνσεις εις τα έγγραφά μας, αναρωτιόμαστε, ποίαν συντήρηση στο αναδασωτέο Π.Α απο το 2000, έτος αναλήψεως της Δνσης – Διαχείρισης απο την Υπερνομαρχία
    ( ΦΕΚ Α85 και Π.Δ 98/2000 ) επιτελέστηκε , δεδομένου ότι διαχρονικά όλα αυτά τα έτη αποκερδίζοντο χρήματα απο τον συγκεκριμένο χώρο ( μέσω των εμπορικών εκθέσεων & δραστηριοτήτων αναψυχής ), τα οποία ουδέποτε επενδύθηκαν ΥΠΕΡ του Π.Α ( και που σήμερα στα πλαίσια της Αναπλάσεως αντλούνται απο τον φορολογούμενο Ελληνικό λαό ).
    13. – Πως επιτυγχάνεται ο δηλωθής σεβασμός στο ιστορικό δίκτυο μνημείων του πάρκου μας, αφού εν μέσω μαρμαροστρώσεων, τοιχίων μπετόν και περιφράξεων στο δασικό προαύλιο του Green Park της οδού Μαυροματαίων, έχει προβλεφθεί η δημιουργία νυκτερινού διασκεδαστηρίου,
    ( αντί τιμήματος 25.000 ευρώ μηνιαίως !), 10 μ απο το μνημείο του Ν.Μπότσαρη. Νυκτερινό κέντρο, το οποίο αδιαμφισβήτητα θα υποβαθμίσει την ποιότητα ζωής και τις αντικειμενικές – αγοραστικές αξίες των ακινήτων. Πως επιτυγχάνεται η συγκεκριμένη περιβαλλοντική ευαισθησία, αφού το ¼ της δασικότητας του πάρκου των 235 στρεμμ.
    ( γνωμάτευση δασολόγου – περιβαντολόγου), σύμφωνα με τα σχέδια Μελέτης Εφαρμογής θα έχει εξ αιτίας των δομικών σφραγίσεων γής – εδάφους, συρρικνωθεί, προφανέστατα με συνέπεια τον περιορισμό της χρηστικότητας απο τον μέσο Ευρωπαίο πολίτη, σύμφωνα και με το άρθρο 8 παρ.1 της ΕΣΔΑ.

    Σκόπιμα ή ΟΧΙ παρελήφθη ο ευκόλως εννοούμενος, πλήν όμως πάντα εννοούμενος, μη ευνοοούμενος όρος : Αναδάσωση – Αναδασωτέο.
    Έγινε κατάχρηση της ανυπαρξίας του όρου, κατά την άποψη μας και Μαρμαροστρώθηκε – Σκυροστρώθηκε – Σκυροδετήθηκε – Τσιμεντοστρώθηκε μεγάλο μέρος του ερμητικά περιφραγμένου πάρκου εδώ και 2 έτη, κατά απόκλιση των νομολογιών ΣτΕ, Δικαστήριο το οποίο θεωρεί « ότι προκύπτει ως καταδικαστέα η παράλειψη επανόρθωσης τυχών βλαβών και ελλείψεων της Δασικής υφής του πάρκου ( ΣτΕ 677/2010 )» , σε διάσταση των απανταχού διακηρύξεων – δηλώσεων στα ΜΜΕ, προφανέστατα με αποτέλεσμα την Συρρίκνωση της Δασοκαλύψεως.

    -Πώς υπολογίσθηκαν τα 60 στρέμματα δηλαδή το ¼ της συρρικνούμενης δασικής έκτασης των 235 Στρεμ.; Από τόν ίδιο τον συντάξαντα αρχιτέκτονα μηχ. καθώς επίσης και από Δασολόγο Περιβαντολόγο, κατόπιν εμπεριστατωμένης αντιπαραβολής του τοπογραφικού σχεδίου με το φυτοτεχνικό της μελέτης εφαρμογής. Έγγραφα του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης – Τροφίμων και του Συν.τ.Π επιβεβαίωσαν για τον συγκεκριμένο ¨Ελεύθερο Χώρο¨ του Π.Α τον χαρακτηρισμό ¨δασική -αναδασωτέα έκταση¨ ο δε Γενικός Επιθεωρητής Δημόσιας Διοίκησης κ. Λ. Ρακιντζής, που μελέτησε τις ενστάσεις μας ενεργοποιήθηκε περί των Αυθαιρεσιών.

    Εν κατακλείδι μέχρι τη σήμερον ασχολούμαστε με μετρήσεις και επιμετρήσεις για να αναδείξουμε το εύρος τής περιβαλλοντικά εγκληματικής «Σφράγισης – συμπίεσης γης & εδάφους» – ενταφιασμού Δομικών υλικών και κατασκευών ΜΠΕΤΟΝ…………. ( 5,5 -6,000 κυβ.μέτρων ) στην αιωνόβια αναγνωρισμένη κεντρική δασική έκταση του Μνημειακού – Ιστορικού – Κοινόχρηστου Πεδίου του Άρεως της πρωτεύουσας.

    http://kyameftopedioareos.blogspot.com
    http://expaganus.wordpress.com/2009/06/11/pedio-arews
    http://www.asda.gr/elxoroi. Νομοθεσία Πεδίου του Αρεως.

    ¨Κύριο μέλημα των δημοσίων πολιτικών οφείλεται «να είναι ότι οι παρεμβάσεις του ανθρώπου στο φυσικό περιβάλλον και οι εν γένει οικονομικές δραστηριότητες βρίσκονται σε αρμονία με την ηθική, είναι σύμφωνες με τα πορίσματα της επιστήμης και ασκούνται μέσα στα πλαίσια του δημοσίου συμφέροντος».
    Μαρία Καραμανώφ. Διδάκτωρ Νομικής Σχολής του University College London – ¨Σύμβουλος Επικρατείας¨. «Βιώσιμο Κράτος και Δημόσια Κτήση – Τα όρια των ιδιωτικοποιήσεων». Εκδόσεις Α.Σάκκουλα.

    Ο Συντάξας
    Μαρκαράς Πολύκαρπος Αρχ.Μηχ.Παν.Ρώμης.Msc Παν.Πειραιώς-ΕΜΠ

    Συνηγορούν
    Γεώργιος Αλέξανδρος Μαγκάκης. Διδάκτωρ Νομικής – Ποινικολόγος τ.Υπουργός
    Ερση Παπαχρυσάνθου Διερμηνεύς στις Ευρωπαικές Κοινότητες
    Παρασχάκης Γεώργιος Δικαστικός Επιμελητής

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s