* Και Τώρα σε Λέω «Σπίτι Μου»

DSC_0135

Σπίτι μου στην Αρσινόης.  Που ήταν σπίτι των Λουζινιανών μεταναστών, που ήταν σπίτι των μεταναστευτικών ρευμάτων στο Καρτάς, που είναι σπίτι και των Πολωνών μεταναστών, που στη γωνία της μεταναστεύουν ταινίες, που τελειώνει ακριβώς απέναντι από το σπίτι των μεταναστών αστυνομικών.

 

DSC_0213

Πού ξεκινά η Οδύσσεια;  Σπίτι μου ή στα μέρη που φτάνω;

Ποιο είναι το σπίτι μου:  Εκεί που ξεκινώ ή η Οδύσσεια;

 

DSC_0187

Εγώ και το σπίτι μου γίναμε Ένα.  

Πωλείται-Ενοικιάζεται

 

DSC_0209

DSC_0207

Όσοι μεταναστεύουμε βλέπουμε το σπίτι μας  να ανεβαίνει ψηλά…

 

DSC_0219

Νο place like home, my friend!

 

Σχολιάστε

